wtorek, 14 września 2010

OO5. ON JEST GŁUCHY

Majne ludzie. ;* . Nie mogę. Dziś robiłam sesję z moją 'przyjaciółką', czyli czyymś fałszywym. Ona wróciłaa. No, ale na razie jest spoko. Co więcej była beka. Byłam z Sonią na stołówce. I tam był Kocoń. Pamiętacie, jak pisałam, jeśli to czytaliście, jeśli to czytacie i jeśli o tym pisałam, że w piątek tamten po szkole tak samo kończyliśmy. I ja idę przez ulicę, a ten chodnikiem i sie gapi na mnie. Cholera, myślę, że mu zaraz jebne. Ale jak przeszłam to on też. I się pyta na kogo głosuję z nauczycieli. Czy głosuję na Gucia, itd. No i nie o to chodzi. To dziś na stołówce ja się go pytam czy głosuje na gucia, bo wybory przecież 20, czy tam 22 . No, ale on nie słyszał. To ja do niego Ty kur** głuchy dałnie ? A ten tak zaczął się szczerzyć, że miałam z Sonią z niego beke przez całą lekcje. Jaraaj się. No i na przyrodzie Sonia mnie popchnęła na Adama, i była facetka. A ja : KURWA ! . Haha. No i już. Tyle się stało. Wróciłam i jadłam obiad godzinę. Poza tym była dziś kartkówka z Anglika, jutro jest z matmy. We wtorek sprawdzian po 5 kl. W październiku pierwszy test próbny po kl. 6. O maj gasz. Ja się nie wyrobię. Pomyślcie, że jak jedno danie jem godzine, to ile robię zadanie.x d No, ale ja robie późno to się trochę streszczam. W tym roku mam jeszcze szanse nawet na pasek, ale w 1 gim. to nie wiem czy przejdę. haha. xd Bo facet od matmy jest naszym wychowawcom, i może poprosić o podwyższenie o jeden stopień oceny semestralnej, czyli na koniec roku i ją zmienić. Szkoda, że nie oceny cząstkowe, bo bym miała 6.0 średnią. ; x W tamtym roku miałam podwyższone z religii, techniki, matmy i przyrody. Tzn. z przyrody to dużo nie miałam podwyższone. Bo napisałam dobrze ostatni spr. na czwórkę. To miałam 4, z religii i techniki 6, a z majzy 4. Jutro oceny z kartkowek. Szkoda, że można poprawiać. xd Bo jak napiszę lepiej od Sonii, to ona będzie chciała poprawiać. -,- No, ale taki mój los. Trzyymać kciukuu za too. Chcę 6, ew. 5. xd A i z matmy. No i przyniosłam muszelki i dostałam 1 ocenę - 5 z przyrody. Heel jeeee. Aż żal nie wstawić fotek z kibla. Smoleń wszedł , to dziewczyna jbc, do kibla, a my se zdjęcia robiłyśmy. I podobno wyglądałyśmy jak lesby. Hahahaa.. xd Tylko dwa, bo tylko dwa jak na razie wstawiłam na en ka.

2 komentarze:

  1. nom, dodałam ciasteczkooo xdd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, boski blog, dodeję sie do obserwatorów, mam nadzieję, że też się dodasz: klaudiakowalczuk.blogspot.com xdd

    OdpowiedzUsuń