środa, 15 września 2010
OO7. RANCZO RZĄDZI. ; o
Mam burdel w pokoju. Nie chciało mi się sprzątać. Przyszła po mnie Julia z zgrają małolatów. Poszłam na pole. Jutro on jedzie na zawody, piłka nożna chyba. Natasza woła na mnie emo. Byłyśmy u weta z Wiktorią, bo chciałyśmy ją wykastrować. Ale jednak był zamknięty. Na podwórku nagrałam film pt. O naszym przedszkolu. xd Może go jutro pokażę, jak przypomnicie. xd Dziękuję za komentarze. Odpiszę na nie jutro, dziś jestem padnięta. Właśnie weszłam na nk i pisze do mnie jakiś pedzio, co go mam w czterech literach. Takich to dopiero wykastrować się powinno. Widziałam fajnych skeejtów. Nie wiem gdzie wpierdzieliłam pilot, więc jestem skazana na ranczo. Za 5 minut na rodzinę zastępczą. Ojciec w salonie ogląda pewnie sport, albo coś. Są już nowe meble w mojej sypialni, ale będę dziś jeszcze spać w dziennym, tylko go wysprzątać muszę. No, byłam zobaczyć jak meble leżą. W sumie nie spędzam tam wiele czasu, kiedy nie śpię. Chyba, że chce pograc na gitarze, albo kayboardzie, czy jak to się pisze. Muszę spakować się zaraz, lub rano. Chcę ubrać rurki, jak zwykle, trampki lub adidasy w czachy, lub z adisa, lub trampki z pacyfkami na sznurówkach. Na bluzkę nie mam pomysłu. -,- Zajrzę do szafy. Teraz będzie więcej miejsca w szafach, bo powywalamy, te co w nich nie chodzę, co były w sypialnym. I z piwnicy też powywalamy. Do tych kontenerów. Co się daje ciuchy dla ludzi. Jakiś użytek przynajmniej. W pokoju - garderobie jest cała góra ciuchów. xd Ale w szafie na całej ścianie są, i nie ma miejsca, i jeszcze tu, w dziennym. Jest dobrze. No i do tych nowych się poupycha. No nareszcie no. xd Poczekajcie, spakuję się, a i jest 22.05. . Leci Rodzina Zastępcza. T.T O lol. Lecą te modelki, nie chce mi się oglądać. Wolę już powtórki tych nieszczęsnych r.z. -,- Ok, 22. 14. Jestem, spakowałam się tak pół na pól. Jutro kartkówka z majzy, miała być dziś ale przełożył. Dostałam 4 z anglika za kartkówkę. Nic już w zasadzie. Jutro, chyba już to pisalam chcę niechluujny kucyk ! xd Dostrzegam ładność w o rok młodszych. xd Jeśli mam Cie wtajemniczyć to zapraszam na gg ; 1498572. Kończę, jednak zdecydowałam się na usprzątnięcie pokoju i oglądanie modelek i rz. na raz. Ale najpierw znaleźć pilot. Czuję, że mój pies się , że tak brzydko napiszę 'spierdział' . Muszę otworzyć okno, nara.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
;D
OdpowiedzUsuńhaah.
uwielbiam twój styl pisania notek x3
zapraszam jak zwykle do siebie